13.3.09

我要食魚翅



续机场疯女,又一名情绪失控的鱼翅港女。

我在想,现在的人情绪管理真的那么低吗?还是,精神压力真的那么大了?会不会有那么一天,我也会躺在地上跺脚,然后大喊:“我要钱,我要钱,我要钱~!!!”哈哈。

对了,顺便分享一些人对这个视频的看法:

“此一賤港女,簡直就係大公主,而家金融海嘯有飯比 你開咪好啦,仲要食魚翅!! 希望各位人兄能夠copy多d,推到上報! ”

“呢段片應該做到健力士紀錄大全: 1分鐘唔到講左足足20次魚翅 (我數左 =,=) ”

“啲魚翅擺響邊度啫冇可能架我唔制呀我要食魚翅呀點解會冇哂魚翅啫 我都唔明白我唔制我要食魚翅我要食魚翅呀點會冇哂魚翅啫咁多魚咁 多魚點會冇哂魚翅啫你話俾我聽啲魚翅係邊度你係咪收埋哂呀我唔制 呀我要食魚翅我專登嚟食魚翅架我要食魚翅呀我要食魚翅啲人咁自私 食哂啲魚翅唔俾人食唔俾我我要食魚翅我特登嚟食魚翅架我要食魚翅我唔制呀我要食魚翅呀我要食魚翅呀我要食魚翅啲人咁自 私食哂唔留俾我冇可能架咁多魚翅呀我要食魚翅呀我要食魚翅呀喂做 乜嘢呀你做咩呀你唔準影唔準影 ”

对了,顺便呼吁:“大家少吃鱼翅,多吃粉丝~~”

5 則留言:

◤kahyan™◢ 提到...

看到最后...是香港環保組織拍的宣传短片吧?
^^

不过..真的很好笑...

Unknown 提到...

erm...
真的是不行啊。。。

Unknown 提到...

如果是我的朋友的话。。。我早就跑到远远去了。。。丢脸到。。。顶不顺!

sebastiangan 提到...

傻到!看到着。

飞飞 提到...

kahyan,
哈哈,应该是借来用的吧。。。。至少,他达到宣传效果了。

ah man,
什么不行?你笑到不行了?

类私理
应该不会有酱极品的朋友啦。有的话,恭喜你。。。

sebastiangan
哈哈,傻了吗?